Subject: Laulsamaa-Lohusalu kergliiklustee ehitustööd, ehitusaegne liikluskorraldus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Jaan Saia'" <[email-masked]>, "'Egert Oll'" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 15:48:35 +0300

Tere

Edastan fotod korrektse ehitusaegse liikluskorralduse väljapaneku kohta.

Vabandan, et kooskõlastatud skeemi korrektselt välja ei pandud ning olen
objektijuhiga selle teema väga tõsiselt läbi arutanud ja kinnitan, et seda
enam ei juhtu.

Lugupidamisega

Kristian Pärtma
Projektijuht

 <http://www.nordpont.ee/> www.nordpont.ee

Madara 25
Tallinn 10612,  Eesti
Mobiil:  <tel:%2B372%2055649705> +372 55649705

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.